vlieguren - Reisverslag uit Adelaide, Australië van MyrtheRenéIsisRoxy Bos - van Agt - WaarBenJij.nu vlieguren - Reisverslag uit Adelaide, Australië van MyrtheRenéIsisRoxy Bos - van Agt - WaarBenJij.nu

vlieguren

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg MyrtheRenéIsisRoxy

08 Februari 2016 | Australië, Adelaide

Zondag 7 februari ging het eindelijk gebeuren. Om half 10 wilden we in de auto zitten om te vertrekken, maar dat liep uit. We werden nog uitgezwaaid door Neeltje en Pieter. Super leuk.
Daar zaten we dan in de auto. Na een half uur, we waren net afslag Veldhoven zuid voorbij vroeg Isis of we er al waren. Dit vraagt ze nooit. Niet alleen waren wij heel erg enthousiast en gespannen, Isis was dit ook.
Op Schiphol stond een hele delegatie klaar om ons uit te zwaaien. Ook werden de meiden verwend met reiscadeaus. Nog even uitwaaien op het panoramadek en een foto maken in de Fokker en toen was het tijd om afscheid te nemen. Dag opa grijs en omi, opa wit, Ome Rogier Tante Jay, Tante Nicole, Ome Hugo, Tante Riet en natuurlijk Nyma, Thirza en Ian.
Hop naar de douane en security check. Nu werd het de meiden te veel. Ze waren gesloopt.
Aangekomen bij de A380 mochten we al gauw inchecken. Wat een ruimte! We zaten in de middenrij naast een hele aardige meneer. Roxy was klaar met leuk en aardig zijn en wij dachten nog hoe gaan we de vlucht overleven. De aardige meneer mocht een ander plekje en wij hadden voor iedereen een eigen stoel. Wat een luxe. En wifi aan boord.
Het taxiën was wel leuk maar het opstijgen vonden de kids prachtig.
Al gauw kwam het avondeten wat zeer goed te doen was. De meiden wilden Frozen kijken en René probeerde wat te rusten. De wc vond Isis ook reuze interessant. Het slapen daar had ze niet zo'n zin in. Uiteindelijk hebben ze het goed gedaan en nog een paar uur geslapen.
Op Dubai was het snel hollen naar het volgende vliegtuig. Dit was een 777. Helaas helemaal vol en dus met zijn 4-en op 3 stoelen. Weer was Roxy not amused. Daarbij hadden we wat vertraging waardoor Roxy uiteindelijk in slaap viel voordat we vertrokken waren.
Het ontbijt kwam en Isis ging op de grond slapen. Roxy sliep eerst bij René en daarna op de stoel. Om beurten hebben René en ik hazenslaapjes gemaakt. Deze vlucht begon erg heftig en is super mee gevallen. In Adelaide aangekomen (9 uur) duurde het nog ruim een uur voordat je buiten bent. De douane daar gaat erg langzaam. Met de taxi naar Adelaide Caravan Park en plof op bed. Slapen! Half 5 volgende ochtend waren de meiden er al klaar voor. Adelaide here we come!

• 13 Februari 2016 - 15:42

Carin Van Gelder:

Wat leuk zo'n reisverslag. Met welke vliegmaatschappij vlogen jullie? Wij vlogen ook met een 380 van de Emirates, wij vonden het altijd super. Nou wel leuk om zo mee te genieten, veel plezier allemaal.

• 13 Februari 2016 - 17:41

Mammie:

Hoi lieverds,
    Wat een leuk reisverslag (blog) heb je al gemaakt. iK lees het nu (zaterdagmiddag 17.35 uur ) en ben benieuwd naar jullie andere verhalen en belevenissen. Vanochtend, voor het sporten, heb ik nog de foto's gezien die jullie hebben gemaakt, super gewoon.
    De kids zien er heerlijk uit en volgens mij heb jij al een kleurtje Myrthe.
    Alles gaat hier zijn gangetje en morgen komen Rogier, Jay en de meisjes logeren, want maandag is de tweede oplevering.
    Tot het volgende bericht met een dikke knuffel van Mammie XXX