Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van MyrtheRenéIsisRoxy Bos - van Agt - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van MyrtheRenéIsisRoxy Bos - van Agt - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg MyrtheRenéIsisRoxy

02 Februari 2016 | Nederland, Bergeijk

Tassen ingepakt? Ja die van onze meiden.
Onze eigen spullen liggen klaar maar moeten nogmaals door een selectie. Het kiezen van een voetbalteam is makkelijker ;)

We hebben de decathlon al bezocht en geplunderd. Makkelijke kleding voor het wandelen met de meiden in de rugdragers is toch wel fijn.
Nog 1 dag werken voor mij en dan echt de laatste dingen regelen.

De meiden krijgen een eigen rugzakje met cadeautjes zodat ze in het vliegtuig genoeg afleiding hebben om de lange vlucht uit te zitten.

We zijn heel erg benieuwd hoe de reis gaat zijn. Een belevenis wordt het sowieso!

• 03 Februari 2016 - 21:48

Nicole :

Spannend!!

• 03 Februari 2016 - 22:21

Boudewijn:

Spannende bezigheid die voorbereidingen.

• 04 Februari 2016 - 11:02

Jay-Enah:

Super spannend allemaal!

• 08 Februari 2016 - 20:46

Cocky:

Ha myrthe en René ,

We hopen dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    Geniet lekker en veel groetjes en een knuffel voor jullie viertjes

Cocky en Ad

• 09 Februari 2016 - 10:10

Karin:

Het ontvangst van de familie daar klonk al goed.
    Gaat een mooie tijd worden. Geniet ervan saampjes.
    liefs Karin

MyrtheRenéIsisRoxy

Eindelijk een grote reis. Myrthe en René zijn al bijna 5 jaar samen (jubileum in Australië en New Zealand). Daarnaast zijn we nu ruim 1 jaar getrouwd (deze reis is ook onze huwelijksreis) en hebben we 2 prachtige dochters van 3 en 1 waarmee we de reis gaan doen.

Actief sinds 02 Feb. 2016